Monday 11 June 2018

De beste tips en trucs voor de computer op een rijtje

Na (heel) wat gekloot denk ik er nu zeker van te zijn dat het goed gaat. Denk ik. Ik denk dat zeker te weten. Of weet ik zeker dat ik dat denk? Ik besta in ieder geval dus wel, haha! Het symboliseert in ieder geval wat ik met deze posts in feite heb bereikt: na lang gekloot het antwoord zoeken op computergevallen. Vaak heb ik ideeën gehad om het werken met de computer (laptop eigenlijk) te vergemakkelijken en om dat toe te passen moest ik wel eerst op zoek naar hoe je dat dan voor elkaar krijgt.

Daar gebruikte ik zowel Nederlandse als Engelse fora voor. Fora zijn absoluut geweldig; je stelt een vraag en een dag later heb je al een reactie. Een andere keer kon je het antwoord vinden door te zoeken op internet en weer een andere keer bleef ik maar aankloten om het antwoord te vinden. Praktisch altijd met een positief resultaat.


Al die 'gemakkelijkheden' (handigheidjes, tips, trucs) heb ik verzameld om bij een volgende laptop niet weer vanaf het begin alles op te moeten zoeken. En nu dacht ik, verrek, waarom zou ik dat niet in de digitale ether gooien en het delen met de rest van de (Nederlands kunnen lezende) wereld? En zo gaat geschieden. Ik geef je hierbij heel handige en bruikbare trucs om je leven met een laptop/pc een stuk makkelijker te maken.


Succes en vooral veel plezier!


PS Vlaggetje?? Ja, dat is die toets links naast de spatiebalk, met dat logo van Windows erop. Ik vind dat net een vlaggetje : )

No comments: